OFICINA VIRTUAL DE RECERCA Tràmits en línia

Sol·licituds per convocatòries de recerca de la UAB

Convocatòria d'ajuts per a la adquisició/renovació d'equipament cientific i tecnològic - UAB 2024

DESCRIPCIÓ

Bases de la convocatòria

La UAB és conscient de la manca de finançament de l’equipament científic i tecnològic dels grups de recerca a través de convocatòries competitives. D’altra banda, la renovació i/o l’adquisició d’equipament és un element estratègic per la recerca a la UAB, raó per la qual l’Equip de Govern ha decidit obrir una convocatòria d’equipament 2024 adreçada als grups de recerca de la UAB.
Amb aquesta finalitat, es convoquen els Ajuts per a finançar l’adquisició i/o renovació d’equipament científic i tecnològic de recerca 
Aquests ajuts pretenen mantenir i incrementar la competitivitat científica i tecnològica dels grups de recerca de la nostra universitat.
La quantitat total que es destinarà a aquesta convocatòria és de 500.000 euros.
Per a més informació, podeu consultar la Convocatòria.

Requisits dels sol·licitants 

Podran sol·licitar aquests ajuts els grups de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (SGR) que no hagin estat beneficiaris en la convocatòria d'ajuts d'equipament UAB 2023.
Les sol·licituds poden ser presentades per un únic grup o una agrupació de grups SGR. En aquest darrer cas, tots els SGR participants en la sol·licitud, seran considerats beneficiaris. La sol·licitud serà presentada per un dels coordinadors d'un dels grups SGR.
Cada grup de recerca només pot participar en una sol·licitud.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 26/04/2024 i acaba el 27/05/2024.

SOL·LICITUD
Primer
. Ompliu el formulari electrònic de sol·licitud. Un cop omplert, guardeu el formulari com a PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica.
 

Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, tal com especifica la convocatòria: 

  • Memòria que contingui (màxim 3000 caràcters):
    • Justificació de la necessitat d’adquisició/renovació de l’equipament sol·licitat i relació amb l’activitat de recerca del grup
    • Descripció breu de l’equipament sol·licitat
    • Cost total de l’equipament sol·licitat, diferenciant base imposable i IVA
  • Compromís de cofinançament que inclogui el projecte amb càrrec al que es cofinançarà
  • Pressupost o factura pro-forma dels equipament sol·licitats

Tercer. Aquests documents (la sol·licitud, la memòria, el compomís i el pressupost) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB.

RESOLUCIÓ

La Comissió de Recerca, Transferència i Innovació preveu resoldre la convocatòria abans del 15 de juliol de 2024


RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Recursos (Àrea de Gestió de la Recerca)
Telèfon: 93 581 3738
Correu electrònic: recerca.respon@uab.cat